cikkedingchumell !!

cikkedingchumell !!

Sunday, 16 September 2012




Alhamdulillah,,,,
Hari ni da masok 1 Zulkaedah 1433H..

Maknanya Syawal dah habes,, tak sempat nak citer pasal Ramadhan dan Syawal yang dah berlalu ni..
Banyak sgt yang nak di citer kat sini, tpi slowly lahh..

Cakap pasal raya, Alhamdulilah, raya tahon ni meriah sgt, walopon pecah rekod sorang pon kawan takk datang rumahh. Tpi takpe la. Ak jgk g braye umah diorang. Same je kan,,
Family? Ouh tersangat lah bahagia,,taon lepas mcm ada krisis skit..
Taon ni hepi ya amatt !! syukur sgt2..
Tgok ni? Hepi kann ??



Tpi yang paling x boleh lupa, raya ke3 kena tolak keta ramai2 sebab keta mati tengah jalan,,
Ouh malunya!! Hahahaha,,, dah le smua anak dara yang tolak, termasuk mak dara sorang( mak aku la tu).
Ni semua gara2 excted nak balik kg kat perak sampai pak berahim lupa kott nak tgok ketaa dy..hehe..
Tak snap pulak situasi yang memalukan itu,,
Haha,,dah la tyme tu chek pkai bju merah trang tang tang,,
Sangat ketara !! haha..

There it is !! ni la anak anak dara pak berahim ngan mak salbiah!!
Sama besaq je suma kann???

btw, walopon syawal da habes,, nak wish jugak samat hari raya aidilfitri maap zahir batin !!! :P